A jó marketing szöveg titka

2015. november 24.

Te tudod, hogy mi a titka a jó marketing szöveg írásnak, a hajdúszoboszlói szállásadók már tudják, hiszen a mai nap folyamán erről hallhattak aktuális információkat Kádár Tímea utazási szakértőtől.

Szakértő előadó

A hajdúszoboszlói turisztikai szervezet tagjai számára ingyenes tréninget szervezett, vendég és előadó Kádár Tímea utazási szakértő volt, aki 15 éve foglalkozik reklámszövegírással és ennek oktatásával, számos konferencia (Pl Internet Hungary, Email-marketing konferencia) előadója. 4 éve szállásadók marketing munkáját is segíti, így ismeri a szállásadók és az utazók igényeit is.

A tréningről

Végigvettük azokat a pofonegyszerű technikákat, amikkel kevés erőforrással is már másnaptól sokkal jobb leveleket, reklámanyagokat készíthetnek a szálláshelyet üzemeltetők és a szállodai marketinggel foglalkozó munkatársak.

Délelőtt kifejezetten a szállodai marketing szempontjaira koncentrálva megnéztük – konkrét ötletekkel – hogy milyen témákra fűzhetjük fel az eDM-et, milyen fordulatokat használhatunk. A szilveszteri kampányt már ezek tudatában írhatják meg partnereink, de ez a tudás nem egy kampányra szól.

A délutáni tréning során megnéztük, hogy mik azok a kritikus pontok a tervezésben, a marketingstratégiában, amik elengedhetetlenek. Melyek azok az eszközök, amelyekkel kevés pénzzel nagy eredményt lehet elérni a versenytársak, a kuponos oldalak, az aggregátor oldalak elé kerülve. Olyan technikákat mutattunk meg, amelyek nem egy szezonra, hanem folyamatosan hoznak érdeklődőket, vendégeket és kevesen használják az országban.

Ezen a napon nemcsak arról volt szó, hogy MIT, hanem arról is, HOGYAN. Az elhangzottak alkalmazását a résztvevők már holnaptól elkezdhetik hasznosítani és egy olyan rendszert kaptak a kezükbe (konkrét példákkal), amelyet maguk is tudnak működtetni – marketinges nélkül is.
[Nincs ilyen galéria]
Forrás:
Hajdúszoboszlói TDM

Megosztás