Mátyás Király Termal & Wellness Hotel

• Pe noapte

de la 17.700 HUF

Distribuiți

În inima orasului Hajduszoboszló, la 200 de metri de la ştrandul termal şi parcul aqua cel mai mare din europa de est .

Hotelul nostru dispune de 73 buc camere standard, 19 buc camere superior, 8 buc camere cu trei paturi 5 buc camere de familie şi 2 apartmanuri de lux, piscină proprie cu apa termală,piscină deschisă(vara), curi moderne terapeutice şi wellnes, salon de înfrumuseţare, trei săli de conferinţe cu aer condiţionat asteptăm musafirii noştri dornici de a se vindeca şi infrumuseţa.

Servicii terapeutice

În subsolul hoteleului este o baie de cavernă unde musafirii pot alege î-ntre doua bazine cu apă termală de 32 şi 36 grade, piscină de picioare cu apă rece, bazin deschis vara, saună cu piscină de scufundare, parc de saună, saună finlandeză tradiţională, saună infra, cabină cu aburi, curi complexe terapeutice şi de wellnes, terapie de oxigen, Terapia de sare

Restaurantul nostru cu aer conditionat astaptă musafirii cu măncare: tradiţională, internaţională si măncare sănatoasă wellnes. Lafel ca şi terasa si parcul de trandafirii vă astaptă cu spectacol spaniol, mediteran  şi folclor de sărbători  şi la cerera clienţior.

INFORMAŢII GENERALE

Recepţie 24/24Birou bagaje de mânăPăstrare obiecte de valoareRestaurantÎncălzireLoc pentru joacă, leagănGrădinăSală de conferinţeIntrare separatăLiftNon obstacle-free accessibilityDeschis tot anulEvent locationCaterersOwn garden, terraceTerraceTransferWiFi, internet

Servicii

Baby friendly servicePătuţ, Baby chair, Bathing tub, Jucării de grădină, nisipar, Cameră pentru schimbat scutece Limbi vorbiteEngleză, Germană Alte serviciiCameră de familie, apartament, Servicii pentru copii, Sport și opțiuni de exercițiu CateringOportunităţi de a lua masă, Demipensiune, Pensiune completă, Bucătărie vegetariană OrientareOrientat spre est, Orientat spre vest Metode de platăTransfer, Card de debit, Fondul de sănătate, K&H Szép card, Numerar, Numerar: Euro (€), MKB Szép card, OTP SZÉP card Ştrand, piscinăPiscină interioară, Piscină de agrement, Piscină spa, Piscină exterioară Servicii pentru copiireducere copii, meniu pentru copii, program pentru copii, cameră de joacă, loc de joacă/cutie de nisip Îngrijire personală, terapiePiscină termală, Posibilitatea de prescriere a tratamentelor acoperită de asigurările sociale, Tratamente terapeutice în cadrul cazării MasajMasaj Shiatsu japonez, Terapie Kneipp, Masaj cu ventuze, Masaj de relaxare ParcareParcare în stradă, Parcare în curte închisă, Parcare închisă Sport, timp liberTenis de masă, Biliard, Foosball, Popice, Minigolf, echipamente sportive, facilităţi pentru sport, Badminton, piscină privată SaunăSaună finlandeză, Cabină cu infraroşu SzépségápolásCoafor, Cosmetică, Manichiură-pedichiură, salon de înfrumuseţare Facilităţi în camerăLenjerie de pat, Balcon, Pat matrimonial, Baie cu cadă (în apartament lux), Baie cu cabină de duş, Pătuţ, Uscător de păr, Internet în cameră, Pat de o persoană, Minibar, Tv prin cablu/satelit, Camere pentru nefumători, Pat de rezervă, Seif Alte servicii wellnessTerapie cu lumină, Masaj cu pietre Jade, Baie Cleopatra, Terapie cu oxigen, Terapie cu sare, Solar WellnessPiscină aventură, Club fitness, Piscină pentru copii/piscină gonflabilă, Jacuzzi, Masaj, Cameră salină, Saună, Solar, Serviciu wellness

Oferte speciale și oferte

3 zile de relaxare

- Acțiune familialăCare vindecă De la 19.700 HUF/persoana/noapte

Odihnă la Szoboszló

- Acțiune familialăCare vindecă De la 17.700 HUF/persoana/noapte
Scrieți opinia dvs.

Opinii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

/ 10

Prin trimiterea formularului, sunteți de acord cu Politica de confidentialitate.

1. János

Több éve vissza járunk családommal teljes mértékbe meg vagyok elégedve!!

2. Anita

Nagyon elégedettek voltunk a szálloda szolgáltatásaival. Kisgyermekeseknek is bátran ajánlom, a játszószoba igazi gyerekparadicsom, a gyermekmedence is nagyon jó. Ha rajtunk múlik, visszatérő vendégek leszünk! :-)

3. Dobai Tímea

Rég óta járunk ide,mindig kedves és segítőkész a személyzet. Kisgyermekes családoknak nagyon ideális,rengeteg lehetőséggel lehet a kicsiket lefoglalni.Nagyon jó a külön gyermek menü.Szeretünk itt nyaralni!!

4. Szurovecz Miklós

Az összes eddigi szállás közül itt éreztük a legjobban magunkat. Mindennel meg voltunk elégedve! Csak ajánlani tudom!

5. Bné Anita

Hajdúszoboszló esetén eddig az a Hotel nyerte el legjobban a tetszésünket. Legközelebbi pihenésnél is csak őket választjuk! :-)

6. Zsolnai Katalin

Imádunk ide járni!! Minden tökéletes,juliusban is itt nyaralunk,immáron bronz helyett ezüst törzsvendégkártyánk lesz!juhéé,Nagyon jó a belső barlang gyógyfürdő,finomak az ételek,és főleg ha nem tudok a sok főételből illetve a svédasztalos vacsoránál mit is egyek! :)Egyszerűen szuper,Ja és szeretem a szálloda főbejáratánál lévő teraszt,a hatalmas napernyőkkel!! Csak ajánlani tudom mindenkinek,tapasztalatból mondom,az itt tartozkodásunk alatt!

7. Fejős Gábor

Nagyszerűen éreztük magunkat a szállodában!Az ételek finomak,a személyzet kedves!Gyerekeknek ideális !Ezért idén nyáron is itt nyaralunk!!

8. fejősné horváth mónika

Több éve a gyerekekkel idejárunk,mindig finomak a svédasztal kínálatai,a gyerekeknek is nagyon szuper hely.A személyzet kedves,segítőkész!

9. Kovács Istvánné

Nagyon sokszor jártam Hajdúszoboszlón. Minden nyáron itt szálltam meg és nagyon jól éreztem magam. Sok gyógykezelést kaptam. Volt olyan hét, amikor 20 kezelést is kaptam, mely nem volt drága, mert a TB kb. 80 %-át fizette. Bp-ről vonattal utaztam, most már nehézkes a csomagjaim szállítása, de azért még szeretnék menni jó pár évig.

10. Fekete Csaba

Többször voltunk már itt,nekünk nagyon teszik hogy ennyire baba és gyerek orientált.Nagy játszótér,játszószoba,szép udvar.Fürdő is közel van.Idén is oda megyünk.

11. KAJATIN TÜNDE

Már többször voltunk itt…nagyon szeretjük ….visszatérünk……

12. László István

Babásoknak nem ajánlom. A mi gyermekünk nem egészen 1 éves volt, amikor ott jártunk. A szobákban nagyon meleg volt, az étteremben (még a gyermekes étteremben is)és a játszószobában „ezerrel” ment a légkondi. (Természetesen ész nélkül, kb 18-20 C fokon. – A gyerek be is lázasodott, utolsó éjszaka nem aludt.) Akinek a babája otthon külön szobába alszik (mint nálunk)nehezen fog aludni. Tv volt a szobába, de a gyerek miatt nem tudtuk este nézni.Ha hajnalba wc-re mentünk, akkor arra is felébredt, mivel a wc lehúzással zajjal jár. Amíg el nem aludt a gyerek a feleségem sötétben, mozdulatlanul üldögélt, én meg a folyosón bóklásztam. Pancsoló medence nincs, így igazán a gyerekmedencében nem tudtunk játszani. Azoknak a családoknak viszont kiváló a hotel, ahol a gyerek már nagyobbacska.Ők minden igényt kielégítően tudnak itt pihenni.

13. Kotroczóné Mochnács Edit

Évek óta itt pihenünk pár napot a sok munka után. Kise mozdulunk, finomakat eszünk, a barlangfürdő csodálatos, csend van nappal is a szobák körül…. minden igénynek megfelel.

14. Kuttor Tiborné

Több alkalommal pihentük ki az év fáradalmait a Mátyás Király szállodában, mely minden igényt kielégített.
    Csodálatos, hogy nem kell elhagyni a szálláshelyet, mert az egész nap nyitva tartó fürdő komplexumban igénybe lehet venni a gyógyfürdő és a TB álltal finaszírozott gyógykezeléseket. Az étterem mindenki számára megfeleló kínálattal várja vendégeit. A személyzet segítőkész, udvarias. Amennyiben lehetőségem lesz aktív pihenésre ismét a Mátyás Hotelt választom.

15. Békési Erika

Nagyon megszerettük ezt a szállodát. a barlangfürdő kellemes, a szauna kiváló, a kinti medence és a fedett úszómedence nagyszerű! A benti gyógyvizes medencék lehetnének kicsit nagyobbak. Jól éreztük magunkat.

16. Móricz Ferencné

Már évek óta visszajáró vendégek vagyunk. Színvonalának megfelelő minden igényt kielégít.A recepciósok a felszolgálók de még a takarítók is végtelen kedvesek!!

17. Nagy Györgyné

Már 3 alkalommal pihentünk a szállodában. Akkor még nem volt fedett úszó medence, de úgy is jó volt. A gyógymedencék lehetnének picit nagyobbak. Az ellátás kitűnő. A személyzet segítőkész, udvarias. A szobák tiszták, kényelmesek. Jövő évben szeretnénk ismét a MÁTYÁSBAN pihenni!

18. Magony Istvánné

1 éjszakát töltöttünk Önöknél.tetszik a szálloda remélem hogy jövőre eltudunk menni

19. József

Feleségemmel többször jártunk itt,meg vagyunk elégedve mindennel.Én külön nagyon örülök a fedett úszómedencének. Mindenkinek tudom ajánlani.

20. Kiss István

2016.szeptemberben töltöttünk 2 éjszakát a Hotelben. Először voltunk itt a feleségemmel. Szép szobát kaptunk,a reggeli és a vacsora bőséges és változatos volt. A fürdő részleg kellemes és üdítő volt. Biztosan el fogunk még menni ide máskor is.
    Kiss István

21. Magony István

Nagyon kiváló!!!!!

22. Árva Erzsébet

Már többször is jártam ott.Tiszta szoba,segítőkész udvarias személyzet
    Nagyon szeretek ott lenni.

23. Nyakas József

Sajnos már több éve voltam ebben a szállodában(Mátyás
    Király Hotel)azóta is visszavágyunk ide.
    Nagyon jól éreztük magunkat. A személyzet készséges volt,
    az ellátás szuper.Talán meg visszajutunk ide…..

Hartă

Odległość od spa termalnego: 380mOdległość od spa na świeżym powietrzu: 430m Obțineți indicații de orientare către

Locuri de cazare asemănătoare

Crystal Hotelonline rezervabil Crystal Hotel de la 22.900 HUF/persoană/noapte 0 evaluări ?
Hotel Járja Hotel Járja de la 11.500 HUF/persoană/noapte 14 evaluări 10
Hotel Délibábonline rezervabil Hotel Délibáb de la 16.000 HUF/persoană/noapte 9 evaluări 10
Hotel Aurum Familyonline rezervabil Hotel Aurum Family de la 15.900 HUF/persoană/noapte 2 evaluări 9,0