Mátyás Király Spa & Wellness Hotel

• Na dobę

od 17.700 Ft-ów

Podział

Mátyás Király Spa & Wellness Hotel w sercu Hajdúszoboszló, 200 metrów od kąpieliska miejskiego i największego w Europie – Wschodniej Aqua Parku.

Mátyás Király Spa & Wellness Hotel „…gdzie każdy nas gość jest waszą wysokością”…

Dla każdej generacji rozpieszczające odprężenie, usługi przyjazne rodzinom i dzieciom, kąpielisko w jaskini, szeroka skala zabiegów leczniczych i wellness.

Nasz hotel leczniczy posiada 73 pokoje dwuosobowe standard, 19 dwuosobowe superior, 8 pokoi 3 osobowych, 5 pokoi rodzinnych i 2 apartamenty, posiada własne kąpielisko lecznicze na wolnym powietrzu, nowoczesną cześć leczniczą, oraz 4 oddzielne klimatyzowane sale, które przez cały rok oczekują na gości pragnących się wyleczyć, wypięknieć.

Nasze kąpielisko w jaskini ma baseny z wodą leczniczą o temperaturze 32 i 36 stopni Celsjusza, saunę, brodzik z zimną wodą, basen musujący, saunę infra, w okresie letnim oferuje możliwość kąpieli w basenie plażowym o wodzie 28 stopni Celsjusza.

Usługi

Chcącym wyleczyć się polecamy zabiegi lecznicze, wellness, i pielęgnacji urody, zabiegi wspomagane przez ZUS, fryzjer, manikur, pedikur, dentysta i jaskinia solna są do dyspozycji naszych gości.
Fachową opiekę zapewnia reumatologia, kardiologia, dentysta, i całe zaplecze lekarskie.
Szceególny nacisk kładziemy na rozwijanie i udoskonalanie usług przyjaznych rodzinom i dzieciom.

Nasze propozycje

• pokój zabaw dla dzieci w holu hotelu z mnóstwem zabawek, kolorowanek, bajek filmowych
  • Ogromny park przed hotelem, ku radości zarówno dzieci i dorosłych
  • Tenis stołowy – Kręgle wahadłowe – Badmington – Mini futbol – Mini golf – Piaskownica – Boisko Padel tenisa – Kąpielisko w jaskini z basenem dla dzieci, z basenem z wrażeniami, z zabawkami
  • Pokoje rodzinne dostawnymi łóżkami, łóżka dla dzieci, wanienka kąpielowa, nocnik, deska sedesowa dla dziecka, stół do przewijania
  • Restauracja przyjazna dzieciom, z kącikiem dla dzieci sztućcami i jadłospisem dla dzieci
  • Programy dla dzieci, konkursy, zabawne zajęcia
  • Gimnastyka zabawna dla dzieci
  • Mini sklep z koniecznymi artykułami dla bobasów (pieluchy, smoczki itp.)
  • Zagajnik i plac zabaw (kule wodne)

Proponujemy TERAPIĘ SOLNĄ na leczenie astmy, bronchitis, alergii, zapalenia zatok , schorzeń skórnych i grzybic.
Odpowiednią mieszanką materiałów otrzymanych od natury (sól, woda, minerały) szybko i skutecznie można zmniejszać objawy, nawet całkowicie wyleczyć.Zapraszamy na TERAPIĘ SOLNĄ ze słonym, morskim powietrzem, tak dzieci, jak i dorosłych.

Klimatyzowana restauracja poleca szeroki wybór dań kuchni miejscowej i międzynarodowej,
dania dietetyczne wellness i wegetariańskie. Urządzane na tarasie oraz w parku różanym imprezy folklorystyczne, hiszpańskie, i śródziemnomorskie wzmacniają rozkosze kulinarne naszej królewskiej kuchni. W ciągu roku oczekujemy gości z imprezami wiążącymi się z niezwykłymi okazjami, względnie z narodami. Wspaniałe miejsce do urządzania spotkań rodzinnych, wesel, konferencji, z całkowitym zapleczem technicznym.„

Informacje ogólne

recepcja 0-24przechowywalnia bagażutezauryzacjirestauracjaogrzewaniePlac zabaw dla dzieci, huśtawkaogródsala konferencyjnaosobne wejściewindaNon obstacle-free accessibilityCzynne przez cały rokmiejsce programóworganizowanie programówwłasny ogródtarastaksówkałancze internetowe WIFI, Internet szerokopasmowy

Usługi

Udogodnienia dla dziecidziecko łóżko, Krzesełko dla dziecka, krzesełko do karmienia, wanna, gry na świeżym powietrzu, piaskownica, w pokoju Komunikacja w językuangielskim, niemieckim Inne usługiRodzina, apartament, Usługi przyjazne dla dziecka, Sportowych i ćwiczeń wyżywieniemożliwość posiłki, pensjonat, pełne wyżywienie, Kuchnia wegetariańska położeniePokój od strony wschodniej, Pokój od strony zachodniej Formy płatnościprzelew, Karta debetowa, Fundusz Zdrowia, K&H Szép karta, Gotówka, Gotówka: euro (€), MKB Szép karta, OTP SZÉP karta BasenBasen kryty, basen z atrakcjami, basen leczniczy, Basen odkryty Usługi przyjazne dla dzieckazniżka dla dziecka, menu dziecięce, program dziecięcy, pokój zabaw, plac zabaw / piaskownica Opieka zdrowotna, leczenieBasen termalny, Możliwość skierowania na zabiegi objęte ubezpieczeniem zdrowotnym, Zabiegi lecznicze w miejscu zakwaterowania MasażJapoński masaż Shiatsu, Kneipp, Bańki, masaż relaksacyjny Parkingparking na ulicy, zamkniety parking na ogrodze, zamkniety parking Sport, rozrywkaping-pong, bilard, piłkarzyki, kręgle, mini golf, sprzęt sportowy, obiekty sportowe, sprzęt do badmintona, prywatny basen Saunasauna fińska, Infracubicle SzépségápolásSalon fryzjerski, Gabinet kosmetyczny, manicure - pedicure, salon urody Pokoje, wyposażone sąpościel, balkon, Podwójne łóżko, łazienka z wanną (w luksusowym apartamencie), łazienka z prysznicem, łóżko dla dzieci, suszarka do włosów, Internet w pokoju, oddzielny lózko, mini-bar, telewizja kablowa, pokoje dla niepalących, dostawka, Sejf w pokoju Inne usługi wellnessTerapia Światłem, Jade łóżko do masażu, kąpiel Kleopatry, oxigen terapia, terapia sól, Solarium WellnessBasen rekreacyjny, Fitness club, Basen dla dzieci / brodzik, Jacuzzi, Masaż, Komnata solna, Sauna, Solarium, Usługi wellness
Napisz swoją opinię

opinie

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

/ 10

Przesyłając formularz, akceptujesz Politykę prywatności.

1. János

Több éve vissza járunk családommal teljes mértékbe meg vagyok elégedve!!

2. Anita

Nagyon elégedettek voltunk a szálloda szolgáltatásaival. Kisgyermekeseknek is bátran ajánlom, a játszószoba igazi gyerekparadicsom, a gyermekmedence is nagyon jó. Ha rajtunk múlik, visszatérő vendégek leszünk! :-)

3. Dobai Tímea

Rég óta járunk ide,mindig kedves és segítőkész a személyzet. Kisgyermekes családoknak nagyon ideális,rengeteg lehetőséggel lehet a kicsiket lefoglalni.Nagyon jó a külön gyermek menü.Szeretünk itt nyaralni!!

4. Szurovecz Miklós

Az összes eddigi szállás közül itt éreztük a legjobban magunkat. Mindennel meg voltunk elégedve! Csak ajánlani tudom!

5. Bné Anita

Hajdúszoboszló esetén eddig az a Hotel nyerte el legjobban a tetszésünket. Legközelebbi pihenésnél is csak őket választjuk! :-)

6. Zsolnai Katalin

Imádunk ide járni!! Minden tökéletes,juliusban is itt nyaralunk,immáron bronz helyett ezüst törzsvendégkártyánk lesz!juhéé,Nagyon jó a belső barlang gyógyfürdő,finomak az ételek,és főleg ha nem tudok a sok főételből illetve a svédasztalos vacsoránál mit is egyek! :)Egyszerűen szuper,Ja és szeretem a szálloda főbejáratánál lévő teraszt,a hatalmas napernyőkkel!! Csak ajánlani tudom mindenkinek,tapasztalatból mondom,az itt tartozkodásunk alatt!

7. Fejős Gábor

Nagyszerűen éreztük magunkat a szállodában!Az ételek finomak,a személyzet kedves!Gyerekeknek ideális !Ezért idén nyáron is itt nyaralunk!!

8. fejősné horváth mónika

Több éve a gyerekekkel idejárunk,mindig finomak a svédasztal kínálatai,a gyerekeknek is nagyon szuper hely.A személyzet kedves,segítőkész!

9. Kovács Istvánné

Nagyon sokszor jártam Hajdúszoboszlón. Minden nyáron itt szálltam meg és nagyon jól éreztem magam. Sok gyógykezelést kaptam. Volt olyan hét, amikor 20 kezelést is kaptam, mely nem volt drága, mert a TB kb. 80 %-át fizette. Bp-ről vonattal utaztam, most már nehézkes a csomagjaim szállítása, de azért még szeretnék menni jó pár évig.

10. Fekete Csaba

Többször voltunk már itt,nekünk nagyon teszik hogy ennyire baba és gyerek orientált.Nagy játszótér,játszószoba,szép udvar.Fürdő is közel van.Idén is oda megyünk.

11. KAJATIN TÜNDE

Már többször voltunk itt…nagyon szeretjük ….visszatérünk……

12. László István

Babásoknak nem ajánlom. A mi gyermekünk nem egészen 1 éves volt, amikor ott jártunk. A szobákban nagyon meleg volt, az étteremben (még a gyermekes étteremben is)és a játszószobában „ezerrel” ment a légkondi. (Természetesen ész nélkül, kb 18-20 C fokon. – A gyerek be is lázasodott, utolsó éjszaka nem aludt.) Akinek a babája otthon külön szobába alszik (mint nálunk)nehezen fog aludni. Tv volt a szobába, de a gyerek miatt nem tudtuk este nézni.Ha hajnalba wc-re mentünk, akkor arra is felébredt, mivel a wc lehúzással zajjal jár. Amíg el nem aludt a gyerek a feleségem sötétben, mozdulatlanul üldögélt, én meg a folyosón bóklásztam. Pancsoló medence nincs, így igazán a gyerekmedencében nem tudtunk játszani. Azoknak a családoknak viszont kiváló a hotel, ahol a gyerek már nagyobbacska.Ők minden igényt kielégítően tudnak itt pihenni.

13. Kotroczóné Mochnács Edit

Évek óta itt pihenünk pár napot a sok munka után. Kise mozdulunk, finomakat eszünk, a barlangfürdő csodálatos, csend van nappal is a szobák körül…. minden igénynek megfelel.

14. Kuttor Tiborné

Több alkalommal pihentük ki az év fáradalmait a Mátyás Király szállodában, mely minden igényt kielégített.
    Csodálatos, hogy nem kell elhagyni a szálláshelyet, mert az egész nap nyitva tartó fürdő komplexumban igénybe lehet venni a gyógyfürdő és a TB álltal finaszírozott gyógykezeléseket. Az étterem mindenki számára megfeleló kínálattal várja vendégeit. A személyzet segítőkész, udvarias. Amennyiben lehetőségem lesz aktív pihenésre ismét a Mátyás Hotelt választom.

15. Békési Erika

Nagyon megszerettük ezt a szállodát. a barlangfürdő kellemes, a szauna kiváló, a kinti medence és a fedett úszómedence nagyszerű! A benti gyógyvizes medencék lehetnének kicsit nagyobbak. Jól éreztük magunkat.

16. Móricz Ferencné

Már évek óta visszajáró vendégek vagyunk. Színvonalának megfelelő minden igényt kielégít.A recepciósok a felszolgálók de még a takarítók is végtelen kedvesek!!

17. Nagy Györgyné

Már 3 alkalommal pihentünk a szállodában. Akkor még nem volt fedett úszó medence, de úgy is jó volt. A gyógymedencék lehetnének picit nagyobbak. Az ellátás kitűnő. A személyzet segítőkész, udvarias. A szobák tiszták, kényelmesek. Jövő évben szeretnénk ismét a MÁTYÁSBAN pihenni!

18. Magony Istvánné

1 éjszakát töltöttünk Önöknél.tetszik a szálloda remélem hogy jövőre eltudunk menni

19. József

Feleségemmel többször jártunk itt,meg vagyunk elégedve mindennel.Én külön nagyon örülök a fedett úszómedencének. Mindenkinek tudom ajánlani.

20. Kiss István

2016.szeptemberben töltöttünk 2 éjszakát a Hotelben. Először voltunk itt a feleségemmel. Szép szobát kaptunk,a reggeli és a vacsora bőséges és változatos volt. A fürdő részleg kellemes és üdítő volt. Biztosan el fogunk még menni ide máskor is.
    Kiss István

21. Magony István

Nagyon kiváló!!!!!

22. Árva Erzsébet

Már többször is jártam ott.Tiszta szoba,segítőkész udvarias személyzet
    Nagyon szeretek ott lenni.

23. Nyakas József

Sajnos már több éve voltam ebben a szállodában(Mátyás
    Király Hotel)azóta is visszavágyunk ide.
    Nagyon jól éreztük magunkat. A személyzet készséges volt,
    az ellátás szuper.Talán meg visszajutunk ide…..

Mapa

Odległość od spa termalnego: 380mOdległość od spa na świeżym powietrzu: 430m Planowanie trasy tu