Hunguest Hotel Aqua-Sol

• Za 1 noc

od 23.000 Ft

Zdieľanie

Bohužiaľ, táto položka je len Maďarčina,Nemčina,Angličtina (Americká),Ruština,Rumunčina a Poľština verzie.

Všeobecné informácie

24 hodinová recepciaBezbariérovýÚschovňa batožinyReštauráciaKúrenieKonferenčná miestnosťSamostatný vchodVýťahOtvorené počas celého rokaMiesta konania udalostíTerasaDopravaWiFi, širokopásmové pripojenie k internetu

Služby

Odporúčané wellness službyAqua-Palace Služby pre najmenšíchDetská postieľka, Detská stolička, stolička na kŕmenie Cudzie jazykyanglický, poľský, nemecký, ruský, rumunský Ostatné službyRodinná izba, apartmán, Služby pre deti, Športové a možnosti cvičenia StravaPolpenzia SituáciaVýchodne situovaný, Západne situovaný Možnosti platbyPrevod, Kreditná karta, Zdravie fond, K&H karta Szép, Hotovosť, Hotovosť: Euro (€), MKB karta Szép, OTP SZÉP karta Kúpele, bazényVnútorný plavecký bazén, Zážitkový bazén, Liečivý bazén, Jacuzzi, Vonkajší plavecký bazén Služby pre detizľava pre deti, detský kútik Liečenie, terapiaBazén s liečivou vodou, Možnosť predpisu liečby cez podporu TB, Ošetrenie a terapie v rámci budovy ubytovania ParkovanieGaráž, Parkovanie vo dvore, Parkovanie v uzavretom dvore, Uzavreté parkovisko Šport, pohybPožičovňa detských bicyklov, plávanie v súkromnom bazéne SaunaFínska sauna Vybavenie iziebPosteľná bielizeň, Lodžia, Lodžia (balkón), terasa, Dvojlôžko, Župan, Kúpeľňa s vaňou, Detská postieľka, fén na vlasy, Internet na izbe, Klíma (klimatizácia), Oddelená posteľ, Minibar, Izba pre osoby so zdravotným postihnutím, Satelit / káblová TV, Nefajčiarske izby, Prístelka, Izbový trezor WellnessZážitkový bazén, Parná sauna, Detský bazén/ bazénik, Jacuzzi/ Vírivka, Masáže, Sauna, Solárium, wellness služby
Vyjadrite svoj názor

Možnosti

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

/ 10

Odoslaním formulára súhlasíte s Zásady ochrany osobných údajov.

1. Dajduska

Nagyon klassz hely!!!!!!!!!!!! Minden szempontból!!!!!

2. Ilyés Jánosné

Kétszer jártunk a szállodába, kifogástalan volt a szállás, az ételek, a kiszolgálás, csodás volt minden. Bármikor átsétálhattunk a gyógyfürdőbe, a zárt folyosón keresztül.
    Eddig itt éreztük a legjobban magunkat. :-)

3. Dévánszkiné Ádám Annamária

Tavaly voltunk a hotelben nagyon szép és igényes hely,gyerekbarát és jól éreztük magunkat!

4. Szurovecz Zsolt

Én a maximális 10 pontot adom a helyre. Jól éreztük magunkat, mindenel meg voltunk elégedve. Szerintem idén is visszatérünk. Ajánlom mindenkinek!!

5. Kotroco Anita

Mi évekkel ezelőtt voltunk itt de nagyon jól éreztük magunkat. A szálloda már akkor kifogástalan volt mindennel meg voltunk elégedve :) Legközelebb ha erre járunk biztos hogy megint ezt a szállodát fogjuk választani :)

6. Dudásné Pócsik Szilvia

Maximális 10 pontra értékelem a szállodát. Az ott eltöltött idő alatt mindennel meg voltam elégedve. Remek volt az ellátás, a kiszolgálás. Csak ajánlani tudom bárkinek! :)

7. Peszeki Gáborné

Már évek óta és többször pihentünk ebben a szállodában. Volt alkalmunk nyáron is és Szilveszterkor is itt üdülni. Csak legekben tudok beszélni róla. A szolgáltatásaik, az udvarias személyzet, az ételek, a kiszolgálás, a tisztaság minden igényt kielégít. A közvetlen átjárás a fürdőbe még emeli az értékeit. Ha módunkban áll, csak ide fogunk visszatérni.

8. Feketéné Lehoczki Zsuzsa

Három napot töltöttünk 2 gyerekkel a szállodában. A személyzet kedves és segítőkész volt a recepciónál, és az étteremnél egyaránt. A félpanziós ellátásnál még a válogatós gyermekeim is találtak kedvükre valót amin meg is lepődtem. Külön tetszett, hogy közvetlen átjárással el lehet érni az élményfürdőt és a strandot. Mindenkinek merem ajánlani.

9. Seres Nikolett

Nagyon tetszett, egy 8 hónapos kisgyermekkel voltunk itt 2013 nyarán.Az ételek zseniálisak, a fürdő csodás. Ki sem kell lépni az utcára hogy átsétálhasson az ember. A szállásban benne van a belépő szabad átjárással. Szerintem szuper!

10. Dezső Zsolt Balázs

Kiofástalan szállás, minden nagyon csodás, kiszolgálás, kaja, szállás, úgy át lehet sétálni a gyogyfürdőre, hogy észre sem veszi az ember. Csodás.

11. Koósné Szabó Ildikó

Maga a tökély minden tekintetben!

12. Kachichian Ildikó

Tökéletes volt minden.

13. Pusztai Zsuzsanna

Szerintem ez a legjobb hajdúszoboszlói szálloda!
    A személyzet rendkívül kedves és segítőkész, a tisztaság 5*. Nagyon jó, hogy fürdőköntösben át lehet járni a gyógyfürdőbe és az Aqua Palace-ba, de a belső wellnesst is kedveljük.
    A vacsoránál a bőség zavara várja az éhes vendégeket, az ételek különlegesek (nem egy hagyományos szálloda kínálat), és ízesek. Külön ügyelnek a speciális táplálkozási igényekre (pl. vega, gluténmentes).
    Visszatérő vendégek vagyunk évek óta és mindig nagyon jól érezzük magunkat.
    Mindenkinek ajánljuk!

14. Schwarczenberger Antalné

Minden évben egyszer meglátogatjuk Hajdúszoboszlót, és ebben a szállodában szállunk meg. Nekünk fontos, hogy a szállodából közvetlenül, fürdőköpenyben átjussunk a gyógyfürdőbe, ne kelljen átöltözni felsőruházatba, és naponta ezt több alkalommal meg is tesszük.
    Az étterem választéka nagyon kielégítő és sokrétű.
    A szálloda nagyon szép, igazán 5 csillagot érdemel.

15. Jerzy

Powierzchnia obiektu wypoczynkowego z 20 basenami Hajduszoboszlo to 15 ha czyli 150 000 m2 a nie 15 000 m2

16. id Kis Józsefné

Nagyon jó szállás kényelmes ,átlehet sétálni a folyosón a strandra .Csak ajálni tudom másoknak .

17. Sallai Ákos

Magas színvonalú- és figyelmes kiszolgálás, kényelmes szobák.

18. Pintér Imréné

2013 őszén voltunk a férjemmel egy hétig. Teljesen megvoltunk elégedve az ellátással, illetve az egész szolgáltatással. Az átjárás a fürdőbe, ez egy isteni szolgáltatás, ugyanis ki sem kell menni a kapun.Házassági évfordulóra kaptuk a kedves kisfiunktól ajándékba. Mindenkinek ajánlom, aki ilyen színvonalas helyen szeretne kikapcsolódni.

19. Gay Istvánné

14 munkatársammal voltam 7. alkalommal a szállodában. Törzshelyünkké vált, mert a személyzet nagyon kedves és figyelmes. A szolgáltatások minden igényt kielégítenek. Ragyogó tisztaság van.
    Az étkezés külön öröm, hiszen változatos, ízletes és bőséges. A gyógyászati és élmény medencék használata pedig hab a tortán.

20. Fáskertiné Vőneki Krisztina

Hajdúszoboszlón kimondottan ezt a szállodát választjuk, ha ott nyaralni, üdülni szeretnénk. Többször jártunk itt, nagyon színvonalas az ellátás és tiszták a szobák. A személyzet kedves, udvarias volt velünk.
    A szállodából naponta többször közvetlenül zárt folyosón átmehettünk a fürdőbe, ami télen, hidegben, esőben nagyon praktikus, pláne gyerekekkel. Így az év bármelyik időszakában, gondtalan szórakozásban lehet része a család valamennyi tagjának. Másik előnye, hogy központi fekvése miatt, nyáron kilépve a szállodából, azonnal bekapcsolódhatunk a város fesztiváli hangulatába. Kellemes, gondtalan pihenésben, jó szórakozásban lehet része, aki ezt a hotelt választja.

21. Jávorkáné Kiss Judit

Rendszeresen ide járunk ősszel a barátainkkal.Minden szempontból elégedettek vagyunk kifogástalan a szállás a személyzet. Nagyon tetszik, hogy átsétálhatunk a fürdőbe amikor csak szeretnénk.

22. Fehér Klaudia

Többször is jártam már itt, fantasztikus szálloda! Nagyon kedves, udvarias a személyzet. A svédasztalt kíváló minôség jellemzi és folyamatos a feltöltése. Minden kívánságot igyekeznek teljesíteni. Ingyenes és gyors átjárás a strandra és az Aqua palaceba.

23. Hanka Lešková

Supeerrrr. Již 2x a vždy hod oceno 10.

24. людмила

в номере обнаружили клопов
    ужас!

Mapa

Vzdialenosť od liečivých kúpeľov: 15mVzdialenosť od pláže: 15m Plánovanie trasy tu

Podobné ubytovanie

Hotel Aurum Familyonline rezervovať Hotel Aurum Family od 15.900,- HUF/osoba/noc 2 hodnotenia 9,0
Hotel Délibábonline rezervovať Hotel Délibáb od 16.000,- HUF/osoba/noc 9 hodnotenia 10