Díjazott városi marketing

2015. június 3.

Hajdúszoboszló „Városmarketing Gyémánt Díjat” nyert a Magyar Marketing Szövetség által meghirdetett pályázaton!

A pályázati felhívásra 66 nevezés érkezett 6 kategóriában. Az ismert szakemberekből álló zsűri a marketing munka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a Városmarketing Gyémánttal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével.

A díj célja

A díj létrehozásának céljaként a szövetség a következőt fogalmazta meg: „Az Országos Városmarketing Díj pályázatot azért alapítottuk, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére.”

A Hajdúszoboszlói Nonprofit Kft. a külső kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában nyerte el a szakmai elismerést Hajdúszoboszló városának. Ebben a kategóriában a külső célcsoportok felé (nem a helyi lakosok és vállalkozások) irányuló, elsősorban kommunikációs megoldásokat vizsgáltak: weben, mobilon, közösségi média megjelenések, kampányok, digitális megoldások, film, kiadvány, nyomtatott sajtó, közterület, innovatív média-használat, direkt marketing.

VMGY_multi

Értékelési szempontok

Az értékelési szempontok a következőek voltak:

  • a célcsoport és célkijelölés indokoltsága,
  • a kommunikációs megoldás relevanciája,
  • koncepcionalitás, integráltság – illeszkedés a város egésze marketingjéhez
  • kreativitás, unikalitás
  • marketing eszközök alkalmazásának szakszerűsége,
  • kommunikációs célok elérése, költséghatékonyság

A szövetség véleménye: „A jó városmarketing tevékenység pozitív hatással van az ott élők mindennapjaira, a város ismertségére és megítélésre!”

Megosztás