Hajdúszoboszló „Városmarketing Gyémánt Díjat” nyert a Magyar Marketing Szövetség által meghirdetett pályázaton!
A pályázati felhívásra 66 nevezés érkezett 6 kategóriában. Az ismert szakemberekből álló zsűri a marketing munka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a Városmarketing Gyémánttal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével.
A díj célja
A díj létrehozásának céljaként a szövetség a következőt fogalmazta meg: „Az Országos Városmarketing Díj pályázatot azért alapítottuk, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére.”
A Hajdúszoboszlói Nonprofit Kft. a külső kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában nyerte el a szakmai elismerést Hajdúszoboszló városának. Ebben a kategóriában a külső célcsoportok felé (nem a helyi lakosok és vállalkozások) irányuló, elsősorban kommunikációs megoldásokat vizsgáltak: weben, mobilon, közösségi média megjelenések, kampányok, digitális megoldások, film, kiadvány, nyomtatott sajtó, közterület, innovatív média-használat, direkt marketing.
Értékelési szempontok
Az értékelési szempontok a következőek voltak:
- a célcsoport és célkijelölés indokoltsága,
- a kommunikációs megoldás relevanciája,
- koncepcionalitás, integráltság – illeszkedés a város egésze marketingjéhez
- kreativitás, unikalitás
- marketing eszközök alkalmazásának szakszerűsége,
- kommunikációs célok elérése, költséghatékonyság