A Hajdúszoboszlói Turisztikai Nonprofit Kft – Hajdúszoboszló helyi TDM szervezete, mely 2010-től kezdve menedzseli Hajdúszoboszló város turizmusát.
A Hajdúszoboszlói Turisztikai Nonprofit Kft, mint a város turisztikai desztinációs menedzsment szervezete, a helyi szakmai szervezetek alulról építkező, partnerségen alapuló együttműködésének „alapkő letétele” volt Hajdúszoboszlón, mely a Hajdúszoboszlói Önkormányzat, a Hungarospa Zrt, a Hajdúszoboszlói Vendéglátók Egyesülete és a Hajdúszoboszlói Fizetővendéglátók Egyesülete összefogásával jött létre.
A Hajdúszoboszlói TDM szervezet 2010-től üzemelteti a helyi Tourinform irodát, mely sokszinű szolgáltatásokkal várja a turistákat és szakmai segitséget nyújt a városi turizmusban dolgozóknak. A Tourinform irodáról bővebb információkért kattintson ide»
A hajdúszoboszlói TDM szervezet 2010. július 1-el kezdte meg a szakmai munkát és legfontosabb céljaiként a következőket jelölte meg:
Kiemelt célkitűzések
-
- a helyi turizmus irányításában a professzionalizmus,
- a modern menedzsment és stratégiai szemlélet biztosítása,
- új helyi szakmai együttműködési modell kialakítása,
- a tulajdonosi szemlélet megjelenítése és szektorális együttműködés megvalósítása,
- a helyi turizmus irányításába a desztinációs szintű turizmuspolitika alakításába szakmai és civil szervezetek aktív bevonása.
A TDM szervezet szolgáltatásairól és árairól ide kattintva elérhetőek az aktuális információk.
A Hajdúszoboszlói TDM szervezet céljai között továbbá
- a város versenyképesebbé tétele,
- a vendégforgalom és a pozitív gazdasági hatások bővítése,
- a turizmus szereplői közötti információcsere és együttműködés javítása,
- komplex turisztikai szolgáltatások kialakítása, ehhez kapcsolódó marketing megvalósítása,
- és a fenntartható turizmus helyi rendszerének kialakítása, szakmai és pénzügyi megerősítése.
- A TDM szolgáltatásairól és árairól ide kattintva tájékozódhat.
TDM iroda
A TDM szervezet munkatársai
Lévay Enikő – ügyvezető
Elérhetősége: levay.eniko@hajduszoboszlo.hu
Medgyesi Szilvia – Cégvezető/ TDM menedzser
medgyesi.szilvia@hajduszoboszlo.hu
Jelenlegi feladatai közé tartozik:
- Adminisztratív feladatok elvégzése.
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnerekkel.
- Értékesítési folyamat menedzsment.
- Számlázás és készletkezelés az OVIP és a Billingo online számlázó programok használatával.
- Beszámolók készítése.
- Promóciós anyagok készíttetése.
- Hirdetési/ marketing kampányok menedzselése.
- Study-tour programok, képzések szervezése.
- Termékfejlesztés.
- Online marketing menedzsment (weboldal, facebook, Instagram, hírlevél-Mailchimp, Canva).
A TDM iroda nyitva tartás
- Hétfő-péntek 09.00-17.00
- Személyes egyeztetésekhez előzetes időpont egyeztetés szükséges!
Tourinform iroda
A Hajdúszoboszlói Turisztikai Nonprofit Kft. a helyi önkormányzattól átvett feladatként üzemelteti a helyi Tourinform irodát.
Tourinform iroda munkatársai
Medgyesi Szilvia – Tourinform irodavezető
- Feladatai közé tartozik a TDM (Turisztikai Desztinációs Menedzsment) szervezet feladatainak koordinálása, végrehajtása.
- A TDM szervezet üzleti stratégiájának és marketingtevékenységének megvalósítása és fejlesztése
- Szoros szakmai kapcsolatok kialakítása és rendszeres kommunikáció a szektor szereplőivel, ügyfelekkel és belső munkatársakkal.
- Szakmai programok, rendezvények szervezése koordinálása.
- Pályázatokkal kapcsolatos feladatok, elszámolások.
- Média kampányok menedzselése.
- Kapcsolattartás a partnerekkel és ügyfelekkel.
- Ügyviteli feladatok az iroda teljes üzemeltetése kapcsán
- Statisztikai jelentések, kimutatások készítése
- Promóciós anyagok tervezése – készíttetése
- Weboldal szerkesztés/ frissítés.
- Marketing és értékesítési terv készítése, kontrollja.
- Magyar Turisztikai Ügynökség által a Tourinform névhasználati szerződés keretében folyamatosan végzi a határidős feladatokat az iroda. A maximális teljesítménynek és az együttműködéseknek köszönhetően, évek óta élvezzük a kiemelt partneri státuszt, amely számtalan előnnyel jár.
Sahin-Tóth Dezső – Tourinform/ Front office ügyintéző
- A Front Office részben a Tourinform Iroda feladatainak ellátása, mint például információnyújtás a turisták és a szolgáltatók részére egyaránt, valamint szakmai segítség nyújtás, ajándéktárgy értékesítés, kerékpárbérlés, beérkező érdeklődések kezelése, MTÜ által delegált határidős feladatok elvégzése.
- Közösségi média felületek kezelése, kommunikációja.
- Sajtóval való kapcsolattartás.
Kovács Nikolett– Tourinform/ Front office ügyintéző
- A Front Office részben a Tourinform Iroda feladatainak ellátása, mint például információnyújtás a turisták és a szolgáltatók részére egyaránt, ajándéktárgy értékesítés, kerékpárbérlés, beérkező érdeklődések kezelése, MTÜ által delegált határidős feladatok elvégzése.
- Weboldal frissítése, szerkesztése, programok feltöltése.
- Új lehetőségek, partnerek felkutatása.
A Tourinform iroda nyitva tartása
január 1. – május 31. és szeptember 1 – december 31. között
- hétfő – szombat: 09.00 – 17.00
- vasárnap: zárva
június 1. – augusztus 31. között
- hétfő – szombat: 9:00 – 17:00
- vasárnap: 9:00-13:00
A Tourinform iroda elérhetőségei
Tel:+36 52/558-928
E-mail: tourinform@hajduszoboszlo.hu
Fürdőzés után? Munkácsy!Ugorj fejest a kultúrába 2025-ben: Munkácsy Kiállítás Hajdúszoboszlón!