Hajdúszoboszló bővítette információs szolgáltatásait
Az alföldi fürdővárosban a helyi turisztikai szervezet kiemelt feladata a turisták tájékoztatása és elégedettségük felmérése.
A turisztikai tájékoztatást Hajdúszoboszlón a nyári időszakban több helyszínen és hosszabbított nyitva tartással végzik a Hajdúszoboszlói Turisztikai Nonprofit Kft munkatársai és a gyakornokaik.
Hajdúszoboszló TDM szervezete már tavasszal együttműködési szerződést kötött a Debreceni és a Nagyváradi Partiumi Keresztény Egyetemmel, melynek eredményeként 6 romániai és 4 debreceni egyetemista segíti a nyári időszakban a hajdúszoboszlói Tourinform munkatársait a turisták tájékoztatásában a környéken zajló programokról, szálláshelyekről, a turisztikai kínálatról. A gyakornokok a Tourinform irodában és a három Tourinform információs pavilonban segítik az információcserét a magyar és a külföldi turistákkal több, mint 4 nyelven.
A nyári szezonban megnövekedett turisztikai információ igényekhez igazítottan a Hajdúszoboszlói Turisztikai Kft egy új turisztikai információs pavilont (Tourinform információs pontot) helyezett ki a József Attila utcán, mely a város turisztikai központjában található. A tavalyi évben a Tourinform irodán kívül két helyszínen működött információs pavilon ezek mellé került megnyitásra az újabb pont.
A Tourinform iroda és az új Tourinform információs pont a nyári szezonban minden nap 09.00 és 21.00 óra között tart nyitva, a másik két infó pavilon nyitva tartása pedig a vendég igények figyelembevételével került kialakításra napi 8 órában.
A tájékoztatás mellett a vendégigények felmérése is fontos Hajdúszoboszlón. Az idei évben „a véleménye nyereményt érhet” szlogennel hirdettet kérdőíves nyereményjátékot a helyi TDM szervezet, mely segítségével szeretnék minél több vendég egyéni értékelését megismerni a fürdővárosról és szolgáltatásairól. A kérdőív kitöltését követően egy karszalagot választhatnak a résztvevők, melynek sorszáma rejti, hogy a játékos nyereményre válthatja e véleményét!