Hajdúszoboszló bővítette információs szolgáltatásait

2012. augusztus 14.

Hajdúszoboszló bővítette információs szolgáltatásait

Az alföldi fürdővárosban a helyi turisztikai szervezet kiemelt feladata a turisták tájékoztatása és elégedettségük felmérése.
A turisztikai tájékoztatást Hajdúszoboszlón a nyári időszakban több helyszínen és hosszabbított nyitva tartással végzik a Hajdúszoboszlói Turisztikai Nonprofit Kft munkatársai és a gyakornokaik.

Hajdúszoboszló TDM szervezete már tavasszal együttműködési szerződést kötött a Debreceni és a Nagyváradi Partiumi Keresztény Egyetemmel, melynek eredményeként 6 romániai és 4 debreceni egyetemista segíti a nyári időszakban a hajdúszoboszlói Tourinform munkatársait a turisták tájékoztatásában a környéken zajló programokról, szálláshelyekről, a turisztikai kínálatról. A gyakornokok a Tourinform irodában és a három Tourinform információs pavilonban segítik az információcserét a magyar és a külföldi turistákkal több, mint 4 nyelven.

A nyári szezonban megnövekedett turisztikai információ igényekhez igazítottan a Hajdúszoboszlói Turisztikai Kft egy új turisztikai információs pavilont (Tourinform információs pontot) helyezett ki a József Attila utcán, mely a város turisztikai központjában található. A tavalyi évben a Tourinform irodán kívül két helyszínen működött információs pavilon ezek mellé került megnyitásra az újabb pont.

Információs Pont Hajdúszoboszlón

Így már nem csak a Szent István parkban található Tourinform irodában tájékozódhatnak az érdeklődők, hanem a József Attila utcán, a fesztivál tér mellet, valamint a város bevezető szakaszainál a Debreceni útfélen és Szováti úton is kaphatnak információt a városba érkezők.

A Tourinform iroda és az új Tourinform információs pont a nyári szezonban minden nap 09.00 és 21.00 óra között tart nyitva, a másik két infó pavilon nyitva tartása pedig a vendég igények figyelembevételével került kialakításra napi 8 órában.

A tájékoztatás mellett a vendégigények felmérése is fontos Hajdúszoboszlón. Az idei évben „a véleménye nyereményt érhet” szlogennel hirdettet kérdőíves nyereményjátékot a helyi TDM szervezet, mely segítségével szeretnék minél több vendég egyéni értékelését megismerni a fürdővárosról és szolgáltatásairól. A kérdőív kitöltését követően egy karszalagot választhatnak a résztvevők, melynek sorszáma rejti, hogy a játékos nyereményre válthatja e véleményét!

Megosztás

A weboldal használatával hozzájárul a sütik használatához. Részletek...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close