A hajdúszoboszlói TDM szervezet által készített Hajdúszoboszló város 1 perces turisztikai image filmje kommunikációs díjazott lett a Turizmus Trend Iránytű elnevezésű kommunikációs versenyében.
Iránytű verseny
A Turizmus Trend immár hagyományosan meghirdettet versenyének célja, hogy elismerje a legjobb turisztikai kommunikációs megoldásokat. A Hajdúszoboszlói Turisztikai Nonprofit Kft. már több alkalommal volt díjazott web és print kategóriában, a hajdúszoboszlói turisztikai kiadványokkal és a www.hajduszoboszlo.hu weboldallal. Az idei évben a tavalyi évben elkészített városi image filmet nevezte a versenybe a város TDM szervezete.
Eredmény
Hajdúszoboszló 1 perces turisztikai image filmje a hirdetések kategóriában III. helyezést ért el a szakmai zsűri döntése alapján.
A díjnyertes turisztikai image film az alábbiakban tekinthető meg:
#hajduszoboszlo #film
Posted by Hajdúszoboszló a felüdülőhely on 2014. november 21.