Szakmai egyeztetés a szlovák piac változásairól

2015. október 2.

Hajdúszoboszlón 2015.09.18-án Renács Szilvia a Magyar Turizmus Zrt szlovák Külképviseleti vezető és Kabály Zsolt TDM menedzser vezetésével szakmai egyeztetésre került sor a szálláshelyek képviselőivel, melynek célja, hogy tovább növekedjen a szlovák vendégéjszakák száma az üdülőhelyen, mely az idei évben is jelentős volt.

DSC04903_web

A hajdúszoboszlói TDM szervezet az elsődleges külföldi piacok alaposabb feltérképezése és ottani lehetőségek maximális kihasználása érdekében szervezi a szakmai egyeztetéseket 2014 óta folyamatosan, melyek vendég előadói az aktuális küldő piacok Magyar Turizmus Zrt. külképviseleti vezetői.

A workshop

A „Hajdúszoboszló a szlovák piacon” konzultációra 2015. szeptember 18-án délelőtt került sor, az egyeztetés helyszíne Hajdúszoboszló város Turisztikai irodája volt.
Az egyeztetésen a hajdúszoboszlói TDM szervezet meghívására Renács Szilvia, a Magyar Turizmus Zrt. szlovák Külképviselet vezetője is részt vett.
Az esemény az interaktív együtt gondolkodás, jegyében került meghirdetésre, melyen a helyi szállodák marketing és értékesítési vezetői, illetve több egyéb szálláshelyet üzemeltető TDM partner vett részt.

DSC04900_web

Program

A tájékoztatón az alábbi témák kerültek ismertetésre, majd átbeszélésre:

  • piaci helyzetjelentés,
  • a potenciális szlovák turista jellemzői, szempontok az utazási döntéshez
  • marketing megjelenések, illetve hirdetési lehetőségek a szlovák piacon való megjelenéshez

Megállapításra került, hogy Szlovákia Magyarország egyik dinamikusan fejlődő küldőterülete, hiszen az utóbbi 10 év alatt a szlovákiai vendégek és a vendégéjszakák száma hazánkban megnégyszereződött. Ez a növekedés látszik az utóbbi három év KSH adataiból is az Észak-Alföldi régióra vonatkozóan, hiszen az ide látogató szlovák vendégek száma 43%-al, míg a vendégéjszaka szám 44%-al nőtt.

A hajdúszoboszlói 2015. évi 1-8 hó adataiban is is a növekedés figyelhető meg, hiszen a helyi kereskedelmi szálláshelyeken mind a vendégéjszaka és a vendégek szám is 13%-al növekedett. Tehát megéri a hazai turisztikai vállalkozásoknak a jövőben is befektetni ezen a piacon, mert a kitartó célzott marketing munka megtérül.

Megosztás

A weboldal használatával hozzájárul a sütik használatához. Részletek...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close