Új arculattal a turisztikai piacon: HAJDÚSZOBOSZLÓ a felüdülőhely

2011. március 3.

A Hajdúszoboszlói TDM szervezet a turisztikai szolgáltatások egységes arculatának kialakítását első feladatai egyikének jelölte ki, ami megvalósulását először az Utazás 2011 kiállításon láthat a szakma és a nagyközönség 2011.03.03-06 között. A kiállításon debütálnak a város új arculattal készült kiadványai, valamint a megújult weboldal is.
A helyi TDM szervezet és a hajdúszoboszlói turizmus feladata, hogy gyógyulásra, rekreációra és szórakozásra vágyó vendégeket a kor követelményeinek megfelelő színvonalon szolgálja ki és egyedi élményekben részesítse, ami által az ország legismertebb és legkedveltebb fürdővárosa lesz.

Hajdúszoboszló termékajánlata három fő egészségturisztikai kategóriába sorolható: gyógyító, regeneráló és szórakoztató vízi élményajánlatok. A gyógyulás, a testi-lelki feltöltődés, a gondtalan kikapcsolódás élményét nyújtja a város széles társadalmi rétegek és minden korosztály számára, az egész év folyamán. Ez a három termékkategória a vendégek által leginkább használt elnevezéssel került be egy-egy termékmárkaként az új arculatba: GYÓGYULÁS, WELLNESS, SZÓRAKOZÁS.

A termékajánlatok önálló terméklogóval, színkóddal és a célcsoportra jellemző képi kódolással különböztethetőek meg egymástól. A turisztikai márkaportál, Hajdúszoboszló weboldala az új turisztikai márka elemeinek és a webergonómiai szempontok egyesítésével készült. Az arculat következetes megjelenítése minden felületen az online és az offline megjelenések egymásra épülését, erősebb emlékezeti hatás elérését eredményezi.

Az Utazás 2011 kiállításon Hajdúszoboszlót az A pavilon 109F standján találják az érdeklődők, ahol különböző nyereményjátékon is részt vehetnek a látogatók.

Megosztás