Egy arany és két bronz: Hajdúszoboszló eredménye a kommunikációs versenyen

 

Hajdúszoboszló turisztikai portálja duplázott! A tavalyi I. helyezést követően, idén ismét aranyérmet szerzett a Turizmus Trend által szervezett online marketing versenyen, a nagyközönségi szavazatok alapján. A meghirdetésre került Iránytű kommunikációs versenyre beérkező közel 50 pályaművet kreatív és marketing szakemberekből álló zsűri pontozta, értékelte, valamint nagyközönségi szavazás is zajlott.

Az idei évben a kiadványok kategóriában is díjakkal gazdagodott a felüdülőhely. Hajdúszoboszló turisztikai kiadványcsaládja (Érezd jól magad! ; Felüdülés – Élménykínálat) a szakmai zsűri döntése alapján bronzérmet kapott, valamint a nagyközönségi szavazatok alapján is a kategória 3. helyezését érte el.

Megosztás