Hajdúszoboszló turisztikai desztinációs menedzsment szervezete ismét Városmarketing Gyémánt Díjat nyert, Hajdúszoboszlói Inspirációs Programfüzet – Hi! 2020 Nyár nyomtatott kiadvány elkészítésével.
Hetedik alkalommal hirdette meg a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete a Városmarketing Gyémánt Díj pályázatot, melyre az idei évben ismét pályázott Hajdúszoboszló és a 2021. szeptember 16-án a Marketing Summit Hungary konferencián – a marketing szakma csúcstalálkozóján – tartott díjátadón Városmarketing Gyémánt Díjat nyert külső kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában, ezáltal ismét felkerült az Országos városmarketing díjazottak térképére.
Hajdúszoboszlói Inspirációs Programfüzet – Hi! 2020 Nyár programfüzetet azért készült, hogy ötleteket adjon a városba látogató vendégeknek, mivel tehetik még színesebbé és gazdagabbá az itt töltött napokat. A kiadványt olvasók megismerhetik hol lubickolhatnak az élményekben és miképp támogathatják egészségüket, az élmények mellett pedig az egyik népszerű éttermünk díjnyertes séfjének kedvenc receptjét is hazavihetik az otthonukba a kiadvány olvasói.
Az újszerű informatív, magazinos stílusú nyomtatott kiadvány a Hajdúszoboszlóra érkező látogatók számára ingyenesen elérhető és kérhető a helyi Tourinform irodában, amely tartalmazza az információkat a helyi aktualitásokról, újdonságokról. A kommunikációs kiadvány létrehozásával célunk a tematizált információs tartalom megosztása az érdeklődők felé, azáltal, hogy inspirációs programokat ajánlunk a vízimádóként, élménykeresőként, vagy akár ínyencként a Hajdúszoboszlóra látogatóknak. A helyi programok mellett a környékbeli egy napos kirándulási célpontokról is adunk információt.