Minőségi turizmusfejlesztés Hajdúszoboszlón

2014. szeptember 26.

Az ÉAOP-2.1.3-12.2012-0010-es számú projekt kivitelezése során minőségi turizmusfejlesztés folyik Hajdúszoboszlón a helyi TDM szervezet koordinálásával.

A Hajdúszoboszlói Turisztikai Nonprofit Kft., 2014. nyári időszakában tovább folytatja a turizmus élénkítését szolgáló fejlesztési projekt megvalósítását.

2014 / szeptember / 26
A Hajdúszoboszlói TDM szervezet a „Hajdúszoboszlói Turisztikai Nonprofit Kft, mint kiemelt gyógyhelyen működő helyi TDM szervezet fejlesztése” elnevezésű projekt kivitelezése során 2014 nyarán is tovább folytatta a kiemelt marketing és egyéb feladatok elvégzését Hajdúszoboszló, mint turisztikai desztináció ismertségének növeléséért. A hajdúszoboszlói marketing munka fókuszában az internetes megjelenések szerepeltek, ezt egészítette ki a nyomtatott médiában történő hirdetés, óriásplakát kampány, imázs film készítése. A pályázat keretében idáig megvalósított részprojektek az alábbiak:

A pályázat keretében megvalósított Marketing tevékenységek az alábbiak voltak

  • Offline nyomtatott hirdetés jelent meg a Metropol napi lapban az útravaló részben, ahol az olvasók Hajdúszoboszló aktuális rendezvényeiről tájékozódhattak.
  • Online megjelenések, pr cikkek, banner kampányok lebonyolítása a Sanoma portfóliójában szereplő www.nlcafe.hu; www.cosmopolitan.hu; www.startlap.hu, valamint az Origo csoport internetes felületein a www.life.hu; www.origo.hu; és még további weboldalakon.
  • Óriás plakátok kihelyezése Magyarország területén a főbb küldő területek csomópontjain, pl: Miskolc, Budapest.
  • Rádió spotok terjesztése, Miskolc és Nyíregyháza területén.
  • Kitelepülés a budapesti Főszezon kiállításon a Budai Vár területén, Budapesten.

Turisztikai információs rendszerek működtetése részprojektek megvalósítása az alábbiak voltak

  • Tovább folytatódott a közösségi médiában a kiemelt megjelenések, ezen belül is social média alkalmazások finanszírozása, melyek segítségével Hajdúszoboszló a felüdülőhely facebook-os közösségi oldalának ismertsége növekedett. A közösségi médiaalkalmazások közül jelenleg a facebook.com/hajduszoboszlo.a.feludulohely oldalon Nyári „Találd meg a különbséget játék”, valamint fotópályázat játék, illetve Döntsd le a falakat ügyességi játékban próbálhattak szerencsét a Hajdúszoboszlót kedvelő látogatók.

A pályázat keretében megvalósított Infrastruktúrafejlesztés és eszközbeszerzés tevékenységek az alábbiak voltak

  • Befejeződött a repülőtéri rendezvénykiszolgáló épület építkezése, amely az épület használatba vételi engedélyezését követően a hajdúszoboszlói repülőtéren tartott rendezvények minőségi kivitelezését segíti.
  • Valamint beszerzésre került egy mobil színpad is.

USZT logo
Infoblokk2_altalanos_egyes

Megosztás