Projektzáró Hajdúszoboszlón

2012. július 3.

63 760 200.- Ft uniós támogatást nyert a „Hajdúszoboszló új minőségű turisztikai menedzseléséért” a helyi TDM szervezet létrehozása elnevezésű pályázati kiíráson 2010-ben az Új Széchenyi Terv keretében. A 75 millió forintos összköltségvetést meghaladó pályázat keretében hozta létre Hajdúszoboszló Turisztikai Desztinációs Marketing szervezetét. A Hajdúszoboszlói Turisztikai Nonprofit Kft a pályázat megvalósításaként a tagjai részére szakmai képzéseket tartott, eszközbeszerzésekkel újította meg a helyi vendégtájékoztatást továbbá megerősítette a szakmai összefogást az alföldi fürdővárosban.

2012. június 20-án tartotta projektzáró rendezvényét Hajdúszoboszló Város Turisztikai Desztinációs Menedzsment Szervezete. Az ÉAOP-2.1.3-2009-0005 kódszámú „Hajdúszoboszló új minőségű turisztikai menedzseléséért” elnevezésű projekt megvalósítása európai uniós támogatásával 2010-ben kezdődött. A TDM szervezet alapító tagjaival szoros együttműködésben a helyi turizmus fejlesztését tűzte ki fő céljául. A feladatok között prioritásként szerepelt a minőségi szolgáltatás fejlesztés ösztönzése és a széles körű vendégkiszolgálás, vendégtájékoztatás.
Hajdúszoboszló az ország második legnépszerűbb belföldi turisztikai desztinációja. A Hajdúszoboszlói Turisztikai Nonprofit Kft Hajdúszoboszló város turisztikai jövőképében az alábbi célok elérését fogalmazta meg: a fürdőváros a hazai egészség turizmus piacvezető tagja marad, a partnerekkel együttműködve erőteljesebb egészségturisztikai pozíció elérése az Európai desztinációk körében, a fenntarthatóság elvei és kritériumainak figyelembe vételével a turizmus hosszútávon biztonságos fejlesztése, a város vonzerejének és a helyi társadalom elégedettségének növelése.
A Hajdúszoboszlói Turisztikai Nonprofit Kft a pályázatban megfogalmazott projekteket megvalósította a 2010.07.01-2012.06.30 közötti időszakban, az ÉAOP-2.1.3-2009-0005 kódszámú pályázat keretében, melynek támogatási összege 63 760 200.- Ft, a pályázat teljes összköltsége pedig 75 012 000.- Ft volt.
Az elkészült részprojektek közül a legmeghatározóbbak az alábbiak:
• Marketing arculati kézikönyv, pozicionálási és versenyképességi stratégia, hálózatfejlesztési és partnerségi terv, szolgáltatás fejlesztési stratégia elkészítése
• szakmai képzések a TDM szervezet tagjai számára
• hajdúszoboszlói ajándéktárgy koncepció és mintadarabok elkészítése
• komplett marketing tevékenység
• új arculatú turisztikai kiadványok, térképek, információs kiadványok, új turisztikai weboldal létrehozása
• információs táblák, touch info internetes információs terminálok beszerzése
• workshopok, szakmai tanulmányutak szervezése a TDM tagok és a munkaszervezet részére

Reméljük, hogy a pályázat keretében elért fejlesztési folyamat tovább folytatódhat.

Megosztás