Hajdúszoboszló „Városmarketing Gyémánt Díjat” nyert a Magyar Marketing Szövetség által meghirdetett pályázaton 2016-ban is!
A tavalyi év után újra “Városmarketing Gyémánt Díjat” nyert a Magyar Marketing Szövetség által meghirdetett pályázaton a Felüdülőhely!
A Hajdúszoboszlói Turisztikai Nonprofit Kft. a külső kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában nyerte el a szakmai elismerést Hajdúszoboszló városának.
Ebben a kategóriában a külső célcsoportok (Hajdúszoboszló esetében a potenciális vendégek, utazók és nem a helyi lakosok és vállalkozások) felé irányuló, elsősorban kommunikációs megoldásokat vizsgáltak: weben, mobilon, közösségi média megjelenések, kampányok, digitális megoldások, film, kiadvány, nyomtatott sajtó, közterület, innovatív média-használat, direkt marketing.
Az ismert szakemberekből álló zsűri a marketing munka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismerte el a Városmarketing Gyémánttal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével.
A díj célja: „Az Országos Városmarketing Díj pályázatot azért jött létre, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére.”
A szövetség véleménye: „A jó városmarketing tevékenység pozitív hatással van az ott élők mindennapjaira, a város ismertségére és megítélésre!”