Projektzáró Hajdúszoboszlón

2012. július 3.

63 760 200.- Ft uniós támogatást nyert a „Hajdúszoboszló új minőségű turisztikai menedzseléséért” a helyi TDM szervezet létrehozása elnevezésű pályázati kiíráson 2010-ben az Új Széchenyi Terv keretében. A 75 millió forintos összköltségvetést meghaladó pályázat keretében hozta létre Hajdúszoboszló Turisztikai Desztinációs Marketing szervezetét. A Hajdúszoboszlói Turisztikai Nonprofit Kft a pályázat megvalósításaként a tagjai részére szakmai képzéseket tartott, eszközbeszerzésekkel újította meg a helyi vendégtájékoztatást továbbá megerősítette a szakmai összefogást az alföldi fürdővárosban.

2012. június 20-án tartotta projektzáró rendezvényét Hajdúszoboszló Város Turisztikai Desztinációs Menedzsment Szervezete. Az ÉAOP-2.1.3-2009-0005 kódszámú „Hajdúszoboszló új minőségű turisztikai menedzseléséért” elnevezésű projekt megvalósítása európai uniós támogatásával 2010-ben kezdődött. A TDM szervezet alapító tagjaival szoros együttműködésben a helyi turizmus fejlesztését tűzte ki fő céljául. A feladatok között prioritásként szerepelt a minőségi szolgáltatás fejlesztés ösztönzése és a széles körű vendégkiszolgálás, vendégtájékoztatás.
Hajdúszoboszló az ország második legnépszerűbb belföldi turisztikai desztinációja. A Hajdúszoboszlói Turisztikai Nonprofit Kft Hajdúszoboszló város turisztikai jövőképében az alábbi célok elérését fogalmazta meg: a fürdőváros a hazai egészség turizmus piacvezető tagja marad, a partnerekkel együttműködve erőteljesebb egészségturisztikai pozíció elérése az Európai desztinációk körében, a fenntarthatóság elvei és kritériumainak figyelembe vételével a turizmus hosszútávon biztonságos fejlesztése, a város vonzerejének és a helyi társadalom elégedettségének növelése.
A Hajdúszoboszlói Turisztikai Nonprofit Kft a pályázatban megfogalmazott projekteket megvalósította a 2010.07.01-2012.06.30 közötti időszakban, az ÉAOP-2.1.3-2009-0005 kódszámú pályázat keretében, melynek támogatási összege 63 760 200.- Ft, a pályázat teljes összköltsége pedig 75 012 000.- Ft volt.
Az elkészült részprojektek közül a legmeghatározóbbak az alábbiak:
• Marketing arculati kézikönyv, pozicionálási és versenyképességi stratégia, hálózatfejlesztési és partnerségi terv, szolgáltatás fejlesztési stratégia elkészítése
• szakmai képzések a TDM szervezet tagjai számára
• hajdúszoboszlói ajándéktárgy koncepció és mintadarabok elkészítése
• komplett marketing tevékenység
• új arculatú turisztikai kiadványok, térképek, információs kiadványok, új turisztikai weboldal létrehozása
• információs táblák, touch info internetes információs terminálok beszerzése
• workshopok, szakmai tanulmányutak szervezése a TDM tagok és a munkaszervezet részére

Reméljük, hogy a pályázat keretében elért fejlesztési folyamat tovább folytatódhat.

Megosztás

A weboldal használatával hozzájárul a sütik használatához. Részletek...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close