Városmarketing Gyémánt Díjat nyert Hajdúszoboszló

2016. június 2.

Hajdúszoboszló “Városmarketing Gyémánt Díjat” nyert a Magyar Marketing Szövetség által meghirdetett pályázaton 2016-ban is!

A tavalyi év után újra “Városmarketing Gyémánt Díjat” nyert a Magyar Marketing Szövetség által meghirdetett pályázaton a Felüdülőhely!

Városmarketing gyémánt 2016

A Hajdúszoboszlói Turisztikai Nonprofit Kft. a külső kommunikációs megoldások és tartalom kategóriában nyerte el a szakmai elismerést Hajdúszoboszló városának.

Ebben a kategóriában a külső célcsoportok (Hajdúszoboszló esetében a potenciális vendégek, utazók és nem a helyi lakosok és vállalkozások) felé irányuló, elsősorban kommunikációs megoldásokat vizsgáltak: weben, mobilon, közösségi média megjelenések, kampányok, digitális megoldások, film, kiadvány, nyomtatott sajtó, közterület, innovatív média-használat, direkt marketing.

Az ismert szakemberekből álló zsűri a marketing munka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismerte el a Városmarketing Gyémánttal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével.

A díj célja: „Az Országos Városmarketing Díj pályázatot azért jött létre, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére.”

A szövetség véleménye: „A jó városmarketing tevékenység pozitív hatással van az ott élők mindennapjaira, a város ismertségére és megítélésre!”

Megosztás

A weboldal használatával hozzájárul a sütik használatához. Részletek...

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close